štvrtok 21. novembra 2013

Najviac zimný knižný tag

Ahojky ,
dneska tu pre vás myslela mám tag ktorý vymyslela Mona (zivotsknihami.cz). Dúfam že sa vám bude páčiť . Tag bude robený formou článku . A tu je už samotný tag :

1.Akú knihu by si si nevedel/a predstaviť v zime ?
Pre mňa je to určite kniha Anna zo Zeleného domu , pretože táto kniha sa odohráva v lete a ja si proste neviem predsaviť že by Anna bývala v podkroví v zime . Asi by jej tam bola fakt zima :D
2. Kniha , ktorá sa odohráva v zime ?
Ja som si vybral knihu Harry Potter a Dary smrti pretože je to asi jediná kniha ktorú mám a odohráva sa v zime . Síce sa celá neodohráva v zime je tam z toho iba kúsok ale aj tak sa to v zime odohráva . Takže Harry Potter 7.
3. Najviac zimná obálka ?
Je to síce trošku detskejšia knižka ale stále je to najviac zimná obálka akú doma mám a je to knižka Danka a Janka :D.
4. Aká je tvoja najobľúbenejšia zimná rozprávka ?
U mňa je to asi Mrázik , lebo je to vtipná , pekná a veľmi pekne spracovaná rozprávka .
5. Akú knihu si čítal o Vianociach niekde v teple ?
A zase to bude trochu detskejšia kniha ale je to Hľadám lepšiu mamu .
6. Akú knih u si dostal k Vianociam ?
U mňa je to kniha Narnia : Dobrodružstvá lode Ranný pútnik . Ešte som ju nečítal ale videl som film a ten
sa mi páčil , tak uvidíme .
7. Akú knihu si praješ k Vianociam ?
U mňa to nie je kniha ale knihy . A sú to : Divergencia ( Veronica Roth ) , Upírska akadémia ( Richelle Mead ) , Horúčka ( Lauren Destefano )




8. V akom knižnom príbehu (mesto, svet) by ste chceli stráviť zimné  sviatky ?
U mňa by to určite bol tábor Polokrvných , lebo by bolo zaujímavé korčuľovať sa na Jazere ktoré tam bolo , jazdiť na koňoch v zime , a tiež rozbaľovať darčeky pod Táliinou borovicou akú tam mali .

Dúfam že sa vám tag páčil a donúti vás k tomu aby ste ho aj vy buď napísali alebo natočili . A za tento tag veľmi ďakujem Mone ktorú zdravím ak tento tag čítala .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára