pondelok, 30. decembra 2013

My Book Life TAG


Ahojte všetci ,
dnes tu pre vás mám ďalší TAG . Vymyslel som ho sám . Tento TAG má názov My Book Life TAG čo je v preklade (asi) Môj knižný život TAG . A tu sú samotné otázky k TAGU :
1. Keby si mal svoj život popísať jednou knihu, aká by to bola ?
2. Keby si sa mal opísať jednou knižnou postavou, aká by to bola ?
3. Keby si mal mať za dieťa jednu knižnú postavu , aká by to bola ?
4. Ak by si si mal medzi knižnými postavami vybrať partnera , kto by to bol ?
5. Do akej knižnej školy by si chcel chodiť ?
6. Vek akého hrdinu by si si vybral ?
7. Keby si mal mať nejakú knižnú vec z knihy , aká by to bola ?
8. Meno akého knižného hrdinu by si si vybral ?
9. Ktorá knižná mama by bola tá tvoja ?
10. Ktorého knižného súrodenca by si si vybral ?
BONUSOVÁ OTÁZKA : Ak by o tebe napísal knihu , aký by si jej dal názov ?

Takže toto sú všetky otázky k tomuto TAGU . Dúfam že ho odo mňa niekto prevezme .Mimochodom tú knižnú ikonku som si robil sám (asi je to videť) .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára