nedeľa 29. decembra 2013

Percy Jackson - More oblúd - recenzia

Názov knihy: Percy Jackson - More oblúd
Autor/autorka: Rick Riordan
Počet strán: 304
Rok vydania: 2010
Vydavateľstvo: Fragment
Anotácia: Percy Jackson si už zvykol na to že nie je obyčajný chalan z New Yorku - ako syn boha mora Poseidóna patrí do dvoch svetov , ľudského aj mytologického , kde sa to hemží zákernými a krvilačnými obludami . Aj mnohé z príšer , ktoré donedávna poznal len zo starých gréckych bájí ,ho teraz chcú pripraviť o život... Po nečakane pokojnom školskom roku sa v posledný deň pred prázdninami na Percyho zosype celá lavína problémov - hodina telocviku sa zmení na vybíjanú s ľudožrútskymi obrami , kamarát Grover sa dostane do problémov a Táboru polokrvných hrozí zničenie . A tak sa Percy a jeho priatelia vydávajú na ďalšiu nebezbečnú výpravu .

Moja recenzia:
Po prečítaní prvého dielu série Percy Jackson som si povedal , že si musím kúpiť hneď druhý diel . Kniha je na rozdiel od prvého dielu pomerne tenká . Ale o to nejde . Chcel som si ju prečítať aj kvôli filmu ktorý práve išiel do kín . Nakoniec sa mi podarilo knihu prečítať pred filmom . Kniha aj film sa mi veľmi páčili . Percy myslel o trošku lepšie ako v prvom dieli . Annabeth bola celkom príjemná až na niektoré scény . Stretávame sa tu aj z mnohými novými postavami ako je kyklop Polyfémos , boh Hermés alebo Tyson . Zároveň v tejto knihe prebieho boj o holý život . Celá táto kniha sa vlastne týka Bermudského trojuholníku kde sa celý dej odohráva . Celkovo by som knihe dal asi plný počet , ale niektoré scény jej uberajú na kvalite .

Moje hodnotenie: 4,5/5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára