pondelok 13. januára 2014

A Tale of Two Centuries - Príbeh dvoch storočí (Moje sladké šestnáste storočie 2. diel)

Anotácia : Alessandra D"Angeli je unavená životom v 16. storočí . Najme potom čo ju na týždeň prišla navštvíť jej niekoľko rokov vzdialená príbuzná Cat Crawfordová , ktorá ju oslnila príbehami z budúcnosti. Alessandra by strašne chcela vidieť 21. storočie, no bohužiaľ to nie je možné. Alessandra je stratená. Až kým hviezdy nevypočujú jej prosbu.
Jedno magické čaro ju prenesie o 500 rokov dopredu do Beverly Hills. Obklopená mätúcimi aplikáciami, strašidelnou dopravou a škandalóznym oblečením menej váha žiť život dospievajúceho 21. storočia. Až spozná krásneho surfera Austina Michelsa. Austin napadá všetko v čo verí ... a otvorí jej svet plný možností .
S tlkotom hodín , menej verí  že musí každú chvíľu svojho moderného života by mala žiť ten predošlý. Ale ako sa vráti do fádneho života jej minulosti , keď v budúcnosti má svoju lásku ?

Moje sladké šestnáste storočie bola úžasná oddychovka. Preto sa ešte viac teším na Príbeh dvoch storočí! Z anotácie sa dá vyčítať že pôjde o vedľajšiu postavu Alessandru , ktorá sa veľmi často objavovala v 1. dieli. Mne bola strašne sympatická a preto sa teším. CooBoo mi prezradilo že knihu vydá v auguste 2014 , čiže na prázdniny.Dúfam že sa na ňu tešíte tak ako ja. Ja budem hneď prvý v rade , kto si tú knihu kúpi. Pretože ja ju proste musím mať. Obálka anglického originálu sa mi strašne páči , tak dúfam že ju CooBoo nezmení.
Ako ste počuli , kniha bude vydaná na prázdniny. No... neviem ako vy , ale ja mám už svoje prázdninové čítanie vybavené. A blížime sa ku koncu tohto článku. Ďakujem že ste si ho prečítali.
A ešte jedna malá drobnosť : Anotáciu som si prekladal sám , no s pomocou internetu :D :) Takže nemusí byť presná. A teraz je to už naozaj všetko . Takže pa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára