sobota 1. februára 2014

Filmové novinky 1 Divergencia, Upírska akadémia


Ahojte !
Dneska je sobota a konečne skončil 1. polrok školy . Ja som mal na vysvedčení len dve krásne dvojky a som s nimi spokojný , ale späť k článku . Dneska tu pre Vás mám novú rubriku ktorá sa bude volať Filmové novinky. Pôjde v nej vlastne o to , aby sme si ukázali novinky z filmov , ktoré práve idú do kín .
Dneska tu mám dva filmy : Divergenciu a Upírsku akadémiu . Takže asi začnem Upírskou akadémiou.
Upírska akadémia
Svetová premiéra : 13.2.2014
Slovenská premiéra : 27.2.2014
O čom to bude : Upírka Rose (Zoey Deutch) má za úlohu chrániť svoju kamarátku, morojskú princeznú Lissu (Lucy Fry). Preto utečú z upírskej akadémie, kde sa učili bojovať proti Strigojom. V ľudskom svete sú ale vypátraní strážcami na čele s Dimitriom Belikovom (Danila Kozlovskij) a odvlečené späť do školy. Snažia sa začleniť späť medzi svojich spolužiakov, ale nebezpečenstvo, pred ktorým pred dvoma rokmi ušli, na ne stále číha...
Môj názor : Knihu som nečítal , film som nevidel , ale viem asi približne o čo sa tam bude jednať (aspoň niečo :D). Takže s obsahu sa dá vyrozumieť že pôjde o fantasy upírinu ktorá má byť fakt pecka. No podľa názorov čitateľov knižnej predlohy , to má byť len úbohá paródia. Trailer filmu celkom napovie ,ale zase nie až tak .  Film má celkom hviezdne obsadenie ako napríklad Zoey Dutch alebo Lucy Fry. Celkovo sa na film aj knihu hrozne teším. 
Divergencia
Svetová premiéra : 20. 3. 2014
Slovenská premiéra : 3.4.2014
O čom to bude : Vo futuristickom Chicagu sú ľudia rozdelení do 5 frakcií - mierumilovnosť, úprimnosť, odovzdanosť, sčítanosť a neohrozenosť. Beatrice (Shailene Woodley) si rovnako ako všetci 16 ročná musí vybrať svoju frakciu. Pôjde preč zo svojej rodnej frakcie a zmieri sa s tým, že svoju rodinu už nikdy neuvidí? A je vôbec spoločnosť, ktorá sa javí tak skvele zariadená, tak úžasná?
Môj názor : Ako pri Upírskej akadémii je to tak isto ako pri Divergencii. Film som nevidel (no jasné že som ho nemohol vidieť keď ešte ani nie je v kinách , ja génius) , a knihu som nečítal . Ale s traileru je dosť jasné že to bude mať s knihou dosť veľa spoločného. Môžeme sa tešiť aj na veľa bojových scén ale aj na realistické špeciálne efekty. Taktiež si tu prídete na svoje s hercami ako Shailene Woodley alebo Ray Stevenson. 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára