nedeľa 9. februára 2014

I Can By Anyone 2 alebo Nenápadné spoilerovanie číslo 2


Takže ahojte ! Práve som sa vrátil z kostola a tak Vám píšem článok. No dneska tu pre Vás mám meme od E_V_E a Astesie . Toto meme spočíva v tom že máte urobiť nasledovné :
,,Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe. Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral. Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu. Prevteľ sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!“
Hrdina/hrdinka : Kayla z knihy Označená
Prečo on/ona ? : Na začiatku mi prišla celkom fajn a myslel som že bude v celej knihe , no nebola. Ale potom som zistil že je to vlastne fajn že tam nebola . Prečo ? Čítajte ďalej .
Situácia : Kayla a Heath prídu Zoey uniesť zo Školy noci . Zoey z nimi zo začiatku chce ísť, ale potom zistí že radšej nie. Zoey zistí že Kayle sa Heath od začiatku páčil a dojde jej že Kaylino kamarátstvo bolo iba kľúčom k tomu ako by dostala Heatha do postele (aspoň tak som to pochopil ja :) ). 
Čo by som urobil ja: Keď som zistil že Kayla urobila niečo také ako prebrať Zoey chlapca , tak som mal chuť autorku zabiť. Prečo urobila zo slušného dievčatka Kayly, jednu blbú kravu ? Dokonca jej Heath povedal aby pila , a ona to samozrejme poslúchla. Proste by som tú kravu zaškrtil. Ja by som proste Heatha nechal tak , veď to bol len obyčajný ožran, ale Zoey ho mala aj tak rada. A tak na mieste Kayly by som radšej pobozkal žabu alebo čo len nie Heatha . Aspoň že tam bola Zoey , tá bola asi z celej knihy najlepšia.

PS: Nenašiel som žiaden obrázok Kayly , tak tu nie je nič :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára