utorok 4. februára 2014

Zavedenie novej poličky

Ahojte ! O 2 minúty máme 7 hodín , ale to nie je podstatné. Tento článok píšem preto lebo som si zaviedol novú poličku. Je to vlastne taká moja to-read polička. Strašne sa mi páči. Vpravo je kniha ktorú momentálne čítam , a vľavo knihy na ktoré sa chystám :
Tie papieriky čo tam vidíte tam sú len tak na okrasu ale aj na informovanosť. Na jednej je napísané "Kniha ktorú momentálne čítam" a na druhom "Knihy ktoré chcem čítať.


A potom mi to tam krásne zdobí časovrat. K tomuto modelu časovratu som prišiel tak že som zistil že bude vychádzať časopis Harry Potter , ktorý bol venovaný kúzelnickým šachom. A v jednom čísle (konkrétne treťom) bol tento krásny časovrat. Síce som do mamky asi hodinu vŕtal aby mi ho kúpila , ale stálo to za to. Ten časopis Vám možno niekedy ukážem.
A to je na dnes všetko . Takže ja Vám prajem pekný zvyšok večera , tak pa :)

1 komentár:

  1. Hezky sis to rozdělil. Kdybych měla tolik místa, tak bych si ty knihy třeba také nějak utřídila :)
    Ten časovrat je moc hezký :)

    OdpovedaťOdstrániť