streda 14. mája 2014

ADD YOURS - Knižná edícia - máj 2014

Takže ahojte pacienti !

Dneska tu pre vás mám ďalší príspevok do projektu ADD YOURS ktorý vymyslela Judit.

Viac o tomto projekte sa dozviete TU.

Takže už sa do tohto môžeme pustiť !












Autor, pri ktorého cliffhangeroch si idem vytrhať vlasy

U mňa to bude asi Michelle Hodkin alebo Rick Riordan. Nechápem ako niekto môže ukončiť takto knihu ! Tí ktorú čítali Maru Dyerovú alebo Percyho Jacksona 2 vedia o čom hovorím.

Autor, ktorý by mohol vydávať knihy ČASTEJŠIE

U mňa je to asi Rachel Harrisová ! Moje sladké šestnáste storočie bolo super ! Nemôžem sa dočkať pokračovania ! Určite by Rachel mohla vydávať knihy častejšie !

Kniha, ktorú každý vychvaľuje a ja vôbec nechápem prečo


Draki ! Skoro každému sa to páčilo len mne nie ! Mne to prišlo moc... ľahké ! Fantastický príbeh plný napätia a túžby po slobode ? To fakt ? No... neviem :D

Kniha, ktorá je v mojej knižnici najcennejším úlovkom


Ja takú asi nemám ! Fakt ! A ak mi neveríte... tak máte smolu :D


Postava, ktorá by si zaslúžila vlastnú knihu
Hermiona Grangerová ! Hermionu milujem a keby J.K.Rowlingová napísala aj Hermiona Grangerová a kameň mudrcov tak by to bolo super !

Postava, ktorú z celej duše nenávidím


Jude z knihy Čo sa stalo Mare Dyerovej! Ten (škaredé slovo) po tom čo urobil Mare, nech sa mi radšej neukazuje na oči ! Inak...

Hrdina, ktorý si môže dovoliť nevyzerať perfektne


Keďže som chlapec tak takého hrdinu nemám :) Nie som gej :D

Hrdinka, ktorú obdivujem

Lissa Dragomírová z Upírskej akadémie :) Je to hrdinka ktorá vie vždy udržať svoj hnev na uzde a vie sa krotiť :) A ešte k tomu ako vyzerá :O

Najlepší nie hlavný knižný pár
Will a Christina z Divergencie :) Je to super pár a spolu im to pristane :)

HOT TOPIC: Videorecenzia alebo klasická recenzia? Ktorú z nich si prečítam/pozriem radšej?

Radšej mám videorecenziu ! Je to rýchlejšie ako napríklad trojstranová recenzia :) Ale čo sa týka detailov a všetkého tak je lepšia klasická :) Ja sa neviem rozhodnúť :D Posúďte vy v komentároch


Otázka na telo: Ja a spoilery - Používam ich v svojich recenziách? Čítam ich niekedy alebo sa im vyhýbam ako čert krížu?

Problém je ten, že ja na spoilery skoro nikdy nenarazím :) Ale fakt :D A keď tak si to už urobím sám, ako napríklad pozriem sa na poslednú stranu knihy :) A v recenziách ? Nie, nepoužívam... aspoň myslím :)

3 komentáre:

  1. Ďalší skvelý príspevok :D !! Máš neuveriteľne ľahký štýl písania, a hlavne zábavný ! Je nemožné nezasmiať sa pri pozeraní, alebo čítaní tvojich článkov / recenzii.. Ja mám asi radšej písané recenzie, pri video recenzii záleží aj od toho ako to bloger podá, napr. niektorý len desia a nemajú ani čo povedať, no niektorý to vedia rozprúdiť a vás to chytí :) Inak Draki nebavili ani mňa.. Dostala som sa asi na druhú stranu, a potom koniec.. nejak ma to nechytilo, no plánujem tomu ešte dať šancu :) A tiež si myslím že Hermiona je úžasná :D !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím s tebou.. aj ja sa tu vždy nasmejem :) A vážne sa vám nepáčila Draki ? Ja som si prednedávnom objednala celú trilógiu :D :D

      Odstrániť