utorok 8. júla 2014

On My Wishlist (tuším že 4 :D)




Ahojte !

Teraz som sám na izbe tak ma napadlo že vám napíšem On My Wishlist ! Chcel som natočiť video, ale rodičia vonku grilujú a mne je trápne hovoriť do mobilu keď sú odo mňa iba 5 metrov. Takže ideme na to:


Názov knihy: Slza (Lauren Kate)

Anotácia: Sedemnásťročná Eureka má za sebou krutú skúsenosť. Auto, ktorým sa spolu s mamou vezie po Sedemmíľovom moste na letisko v Miami, zmietne obrovská vlna do mora. Mama zahynie, Eureka sa vracia do života s ranami na duši i na tele. Nedarí sa jej včleniť do otcovej novej rodiny, po pokuse o samovraždu odmieta pomoc psychologičky, zanevrie aj na cezpoľný beh, ktorý predtým mala veľmi rada. Zo smútku ju vytrhne stretnutie s Anderom, tajomným chlapcom, ktorý sa objavuje v tých najnečakanejších chvíľach. A keď si Eureka prevezme dedičstvo po mame – medailón s lapisom lazuli, hromový kameň a knihu napísanú nezrozumiteľným jazykom –, začnú sa okolo nej diať čudné veci. Čoraz väčšmi sa presviedča, že matkina smrť nebola náhodná. Ale čo znamená varovanie, že nikdy nesmie vyroniť jedinú slzu?

Prečo chcem práve ju ?: Obálka tejto knihy ma hrozne zaujala (v preklade je hrozne pekná) a anotácia je veľmi zaujímavá. Neviem či ma Lauren prekvapí štýlom štýlom písania ale tá obálka ! Proste úžas !



Toto je asi všetko :) Sorry keď je to pre vás málo ale ja fakt šetrím a k tomu má doma asi 5 neprečítaných kníh takže prve prečítam ich a potom budem uvažovať nad pýtaním (recenzáky) a kupovaním kníh. Aj tak už je jedna kniha na ceste (nepíšte do komentov aká kniha, bude unboxing). Dúfam že ten unboxing bude, ale fakt neviem. A čo pekného čítate vy ? Ja Pascu ! Ako sa máte ? Ja super ! Viete čo ? Radšej mi napíšte hocičo do komentu ! Takže dobrú noc (je pol desiatej :D) !

1 komentár:

  1. Toto by som aj ja chcela, znie to veľmi dobre a obálka je skvelá 8)

    OdpovedaťOdstrániť