pondelok 22. júna 2015

Zbohom nevinnosť - recenzia

Názov knihy: Zbohom nevinnosť
Autor/autorka: Cora Carmacková
Počet strán: 248
Rok vydania: 2015
Vydavateľstvo: Ikar (pod vydavateľskou značkou YOLI)
Anotácia: Študentku herectva Bliss Edwardsovú už nebaví byť poslednou pannou v okolí, preto sa rozhodne pre radikálne riešenie – románik na jednu noc. Keď napokon dôjde na lámanie chleba, spanikári a utečie z vlastného bytu pred príťažlivým mužom pod absolútne priehľadnou zámienkou. Trapasom však zďaleka nie je koniec. Na druhý deň jej na úvodnej hodine semestra predstavia nového učiteľa a Bliss od údivu padne sánka. Pred ôsmimi hodinami ležal nahý v jej posteli!
Bliss sa ide prepadnúť od hanby a to sa školský rok ešte len začal. Ako na potvoru naráža na príťažlivého učiteľa Garricka na každom rohu a trápnym situáciám niet konca-kraja. Hoci sa obaja zhodli na tom, že ich posteľové dobrodružstvo bol obrovský omyl, Garrick po pôvabnej študentke neustále poškuľuje. Alebo si to Bliss len namýšľa?


Moja recenzia:
Nie veľmi často sa vrhnem na takúto "romantiku", no Zbohom nevinnosť, ma niečím zaujala a tak som si ju musel prečítať. A neľutujem to. Kniha Zbohom nevinnosť je témou veľmi podobná knihe Život jedna báseň (recenzia TU), no príbehom sa líšia dosť. Kniha je dobre a rýchle napísaná. Všetko ide ako po masle, takže nemusíte čítať 2 stranové opisy jednej veci, čo sa mi na knihe páči.
Kniha si vás tiež získa postavami, ktoré sú veľmi sympatické a milé. Romantika v tejto knihe určite tiež nechýba. Samozrejme v knihe je aj veľa vtipných scén na ktorých sa dobre zasmejete.
Zbohom nevinnosť predstavuje príjemný priemer, ktorý sa rýchlo a dobre číta. Už teraz viem že si druhý diel nebudem kupovať, ale som rád že som si tento mohol prečítať. Preto knihe dávam štyri hviezdičky z piatich.


Moje hodnotenie: 4/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem Ikaru
Knihu si môžete objednať TU.

3 komentáre:

  1. Prepáč, ale ak by som to podfarbenie dal preč tak by to pod tým bolo biele, a to tiež nevyzerá moc dobre. A tú podobnosť som myslel tým, že v oboch knihách sa zoznámia žiačka s učiteľom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa tvojej recenzii vyzerá kniha zaujímavo a aj keď nie som na romantiku mám pocit, že ak túto knihu niekde uvidím nebudem váhať a kúpim si ju :)

    OdpovedaťOdstrániť