streda 23. septembra 2015

Odviaž sa! a Odviaž sa! Kdekoľvek! - recenzia

Názov knihy: Odviaž sa! a Odviaž sa! Kdekoľvek!
Autor/autorka:
Keri Smithová
Počet strán:
216 a 144
Rok vydania:
2014 a 2015
Vydavateľstvo:
Ikar (pod vydavateľskou značkou Yoli)        

Moja recenzia: Ak aspoň trochu sledujete nejakých booktuberov (alebo nejakých youtuberov), určite ste už počuli o "knihe" Wreck This Journal. Jednoducho zápisník v ktorom máte za úlohu, spraviť niekoľko šialených a nezmyslených úloh. No.. aj ku nám na Slovensko sa tento zápisník dostal. Keď som zistil že tento zápisník má u nás vyjsť, tak som spočitaku nevedel, či si ho mám zobstarať.Spočiatku som sa bál či ma to vôbec bude baviť. Keď som ho začal vypĺňať, bavilo ma to. Časom keď som to vypĺňal častejšie, tak už ma to postupne prestalo baviť. Ak hľadáte niečo, čo vám aspoň na chvíľu zabije nudu, neviem či tieto zápisníky budú dobrou voľbou. Myslím si, že niektorých to bude baviť a budú to vypĺňať s radosťou. Nehovorím, že tento zápisník je zlý nápad, ale nehovorím že je to niečo svetoborné. Prečo dávam obom zápisníkom hodnotenie 3 hviezdičky z piatich.


Moje hodnotenie:
3/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem Ikaru.
Knihu Odviaž sa! si môžete objednať TU.
Knihu Odviaž sa! Kdekoľvek! si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára