utorok 1. marca 2016

Will Grayson, Will Grayson - recenzia

Názov knihy: Will Grayson, Will Grayson
Autor/autorka: John Green a David Levithan
Počet strán: 288
Rok vydania: 2016
Vydavateľstvo: Ikar
Anotácia: V jeden studený večer sa na najnepravdepodobnejšom mieste v Chicagu stretnú dvaja neznámi chlapci s rovnakým menom. Od tej chvíle sa ich životy prepletajú.
Hoci žijú na rozličných predmestiach jedného mesta, akoby žili na rozličných planétach. Keď ich osud zaveje na prekvapujúcu križovatku, životy Willov Graysonov sa uberú nečakaným smerom. S pomocou nových aj starých priateľov vrátane obrovského Drobca Coopera, futbalového útočníka a nevšedne nadaného autora muzikálu, Will a Will začnú smerovať k romantickému rozuzleniu, ktoré vyvrcholí najúžasnejším stredoškolským muzikálom v dejinách.

Moja recenzia:
Knihy od Johna Greena mám rád. Zväčša, sú pre mňa jeho knihy výnimočné diela, ktoré sú perfektne napísané. Od Davida Levithana som ešte nič nečítal, takže to pre mňa bola premiéra. Anotáciu tejto knihy som si prečítal iba raz a veľmi narýchlo, pretože som si myslel že John Green je jednoducho záruka kvality. No... bola to chyba!

Kniha mi vôbec nesadla! Bolo to mojou chybou, keďže som si anotáciu poriadne neprečítal. Kniha má určite pre niekoho zaujímavý námet, no ja nie som jedným z týchto ľudí. Kopu ľudom táto kniha určite sadne a bude sa im páčiť.

Ak vás námet tejto knihy zaujal, choďte do toho. Myslím si, že ak sa ste čítali nejaké knihy od Greena alebo Levithana a zaujal vás aj námet, kniha sa vám bude páčiť. Štýl písania autorov je zanechaný, len námet je zmenený,

Celkovo tejto knihe dávam 2 hviezdičky z piatich. Prečo? Pretože Greenov štýl je zanechaný a keďže všetky knihy ktoré som od Greena čítal, boli napísané rovnakým štýlom, tak aj toto si tie 2 hviezdičky zaslúži.

Moje hodnotenie: 2/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu Ikar. Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára