nedeľa 17. júla 2016

Malý princ - recenzia

Názov knihy: Malý princ
Autor/autorka: Antoine de Saint-Exupéry

Počet strán: 96
Rok vydania: 2016
Vydavateľstvo: Slovenské pedagogické vydavateľstvo
Anotácia: Pôvabná knižka nielen pre deti, ale pre všetkých, ktorí chcú deťom porozumieť. Toto dielko dosiahlo svetový úspech a dnes patrí do základného fondu svetovej literatúry. Jeho hodnota a krása nespočíva len v peknom rozprávkovom príbehu, ale hlavne v myšlienkach, ktoré ako vzácne kamienky vytvárajú obraz tých najkrajších ľudských vlastností...

Moja recenzia: 
Táto kniha je podľa mňa jednoducho dokonalá. Mega sa mi páčilo ako je tam všetko napísané takou detskou logikou, no podstata toho príbehu je úplne iná! Myslím si že táto kniha je povinným čítaním pre všetkých milovníkov kníh, ale taktiež aj pre ľudí, ktorí možno veľmi nečítajú.

Knihe dávam 5 hviezdičiek z piatich :)

Moje hodnotenie: 5/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu PreŠkoly.sk. Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára