pondelok 15. augusta 2016

Školský motivačný diár 2016/2017 - recenzia

Názov: Školský motivačný diár 2016/2017
Autor/autorka: Michal Hrehuš a Patrícia Bartlová

Počet strán: 96
Rok vydania: 2016
Výrobca: I Can Academy

Moja recenzia:  Musím sa priznať že nie som úplne diárový typ človeka. Každý diár čo som mal, mi iba stál v poličke alebo som ho iba chvíľu používal a potom ma to omrzelo. Ale taktiež som aj typ človeka, ktorý ak si niečo niekde nezapíše, tak na to veľmi rýchlo zabudne, takže som sa rozhodol že aspoň tomuto diáru dám šancu. 

Keď som diár prvý krát videl, zaujala ma hlavne jeho veľkosť. Každý diár čo som mal buď príliš veľký alebo príliš malý. Vo veľkom bola nevýhoda, že bol príliš veľký na cestovanie. Do malého sa zase nič nedalo napísať, kvôli príliš malému papieru. Tento diár je veľkou úplne akurát. Všetko potrebné doňho v pohode napíšete a taktiež sa zmestí aj do tašky. 

Druhá dobrá vec na tomto diári je dizajn. Neviem ako vy, ale mne sa vždy lepšie pracuje s niečím, čo má pekný dizajn. Diár je dizajnovo jednoduchý, no zároveň veľmi pekne spravený.

Keďže sa jedná o motivačný diár, samozrejme nechýbajú ani motivačné citáty. Na začiatku každého týždňa máte nejaký povzbudzujúci citát. Diár tiež obsahuje aj veľa motivačných stránok, ktoré vám v krátkosti povedia, čo by ste si mali v živote vážiť.

Nemôžeme zabudnúť ani na to, že je to školský diár! Väčšinou máte v školských diároch akurát tak rozvrh hodín, menšie ťaháčiky a pod. Okrem takýchto vecí tu nájdete aj rôzne tipy, ako sa lepšie sústrediť, ako sa lepšie učiť či dokonca ako sa zbaviť strachu zo skúšok. Verím, že veľa ľudí takéto problémy rieši dennodenne, takže si myslím, že aj toto je tiež veľké plus.
Taktiež sú tu aj napísané rôzne svetové dni, pri ktorých máte sem tam napísané, o čo by ste sa dnes mali snažiť, napr. pri Svetovom dni vegetariánov je napísané "Skús nejesť mäso".
Pri každom dni si tiež môžte deň ohodnotiť hviezdičkami a taktiež aj napísať za čo dnes ďakujete.Veľkú výhodu vidím aj v nálepkach, ktoré dostanete k diáru.

Ak ste typ človeka, ktorý si istým spôsobom potrebuje organizovať čas aj behom školského roka, alebo ste typ človeka ako ja, ktorý si jednoducho potrebuje niečo zapísať, pretože to inak zabudne, alebo jednoducho hľadáte kvalitný diár, myslím si že tento bude určite skvelá voľba a ja už sa teším keď začne školský rok a začnem ho používať.


Za poskytnutie diáru ďakujem I Can Academy.Diár si môžte kúpiť na eshope I Can Academy alebo na Martinus.sk

1 komentár:

  1. Aj ja mám tento diár, je perfektný a úplne s tebou súhlasím. Tiež ma doteraz vždy omrzelo používanie diárov, hlavne som zabudla, že nejaký mám :D.

    OdpovedaťOdstrániť