sobota 15. októbra 2016

Motivačný stolový kalendár 2017 - recenzia

Názov: Motivačný stolový kalendár 2017
Počet strán: 60
Rok vydania: 2016
Výrobca: I Can Academy

Moja recenzia:  Kalendár je dobrý pre každého človeka, kto si potrebuje organizovať svoj čas. Ja osobne patrím do skupiny ľudí, ktorí radšej používajú diár než kalendár, pretože kalendár si so sebou zobrať nemôžte, no diár áno. Ale verím že kopa ľudí používa kalendár na zapisovanie rôznych udalostí.

Na tomto kalendári sa mi asi najviac páči jeho jednoduchosť. Je pekne a jednoducho spravený, všade je dosť miesta na to, aby ste toho mohli zapísať čo najviac. Ale super je, že ho máte rozdelený nielen podľa dní, týždňov a mesiacov, ale taktiež podľa času.
Jedna vec, ktorá je podľa mňa veľmi dobrá je dizajn. Jednoduchý, prehľadný a pekný. Pre niekoho je toto možno blbosť, no mne osobne, sa všetko lepšie používa, ak to má pekný dizajn. Tento kalendár je motivačný, takže na každej strane je samozrejme nejaký motivačný citát. 
Tento kalendár určite nie je pre každého. Ja osobne si myslím, že ak pracujete alebo študujete niekde, kde máte svoj priestor (napr. sekretárka alebo študent na intráku) a potrebujete si zapisovať isté veci, tento diár je pre vás ako stvorený. Takže ak splňujete kritériá, ktoré som práve vymenoval, neváhajte a kúpte si tento diár!

Za poskytnutie diáru ďakujem Can Academy. Diár si môžte kúpiť na eshope I Can Academy alebo na Martinus.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára