štvrtok 13. apríla 2017

Fitness diár 2017 - recenzia

Názov knihy: Fitness diár 2017
Autor/autorka: Lucia Švaral

Počet strán: 368
Rok vydania: 2017
Vydavateľstvo: Fitshaker
Anotácia: Chceš sa vo svojom tele cítiť fantasticky?
V každom oblečení? Pri každej činnosti? Každý jeden deň?
Ak hovoríš jasné ÁNO, tento diár je presne pre teba.
Zdravé a krásne telo nie je náhoda! Nie je to ani cieľ, ktorý raz dosiahneš a máš vybavené. Je to spôsob života. Životná cesta. Kráčať po nej sa však skutočne oplatí! Prináša so sebou nielen zdravie, okúzľujúcu postavu, energiu, ale aj spokojnosť so sebou a so svojím vlastným JA. S diárom budeš jesť zdravšie, cvičiť pravidelnejšie, plniť si sny a najmä žiť radostnejšie, nielen na pár dní, ale každý jeden deň. Priprav sa na svoj prelomový rok 2017!
Diár je možné zakúpiť v slovenskom i v českom jazyku. Určený je pre ženy.

Moja recenzia:
Tento diár bol pre mňa taký omyl, ale nie v tom zlom slovazmysle. Od keby som začal spolupracovať s I Can Academy, tak ma začalo baviť recenzovať diáre. Keď som zbadal tento zaujal ma, a bez prečítania anotácie som si ho vypýtal. No a to bola chyba.

Diár je totiž určený pre ženy. Inak k tomuto diáru nemám žiadne výhrady, všetko čo hovorí anotácia je fakt pravda. Diár je veľmi pekne spravený, je dobrej veľkosti, čo je moja hlavná požiadavka pri diároch, 

Tento diár by som zhodnotil ako perfektný darček pre kamarátku, mamu, tetu alebo možno aj babku, ktorá chce žiť zdravšie. Pre túto skupinu bude diár perfektný. 

Takže ja túto knihu hodnotím 4 hviezdičkami z piatich.

Moje hodnotenie: 4/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu PreŠkoly.sk. Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára