streda 9. augusta 2017

Čo sa stalo Mare Dyerovej - recenzia

Názov knihy: Čo sa stalo Mare Dyerovej?
Autor/autorka: Michelle Hodkin

Počet strán: 400
Rok vydania: 2013
Vydavateľstvo: Slovart
Anotácia:  Mara Dyerová neverí, že by jej život mohol byť ešte viac zamotaný. Nielenže si vôbec nepamätá, ako sa dostala do nemocnice, kde sa práve prebrala, ale nevie nič ani o nehode, pri ktorej zomreli jej najlepší priatelia a frajer. Mare sa však takmer nič nestalo. Lekári sa domnievajú, že nový začiatok v novom meste pre ňu bude tým najlepším riešením, a spomienky tak môžu pomaly vyplávať na povrch. Marin nový život sa však stále viac komplikuje.Tváre mŕtvych priateľov má pred očami denno-denne. A potom... zrazu... má pred očami úmrtia ľudí naokolo iba chvíľu pred tým, než k nim dôjde. Je jej jasné, že sa asi zbláznila. A keď už si je istá, že to ani nemôže byť horšie, Noah Shaw, najkrajší chlapec, akého kedy videla, ju odmieta nechať len tak na pokoji... Čo má vlastne za lubom?
Moja recenzia:
Túto knihu som čítal už niekedy dávno, no už som si na ňu príliš nepamätal. Preto som sa rozhodol že si dám re-reading. Vedel som, že sa mi kniha už minule dosť páčila, takže som už približne vedel,čo mám očakávať.

Námet knihy je veľmi zaujímavý. Počas toho, čo knihu čítate, vidíte ako sa postava Mary postupne vyvíja. Postupne sa Mare vracajú spomienky a tým pádom sa aj príbeh trochu skomplikuje. Postavy majú svoj charakter, ktorý je už jasne vytvorený. 

Knihu by som určite odporúčal ľuďom, ktorí majú radi YA s trochou mysteriózna. Mne osobne sa kniha celkom dosť páčila. Kniha je prvým dielom trilógie, no do slovenčiny je preložený iba prvý a druhý diel. 

Knihe dávam 5 hviezdičiek z piatich, lebo si to jednoducho zaslúži.

Moje hodnotenie: 5/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu PreŠkoly.sk Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára