streda 9. augusta 2017

Urob totálny chaos! - recenzia

Názov knihy: Urob totálny chaos!
Autor/autorka: Keri Smith
Počet strán: 224
Rok vydania: 2016
Vydavateľstvo: Ikar (pod vydavateľskou značkou YOLI)
Anotácia: Celý život ťa učili, aby si nerobil neporiadok a chyby: Dávaj si pozor! Kresli tak, aby si nevyšiel za čiaru! Urob to najlepšie, ako vieš, a to za každú cenu! Nechytaj nič, z čoho by si sa mohol zašpiniť!V tejto knihe to budeš robiť naopak. Ber to ako svoju súkromnú zbierku výtržností. Miesto, kde sa môžeš uvoľniť, urobiť neporiadok, vyvádzať, čo sa ti len zachce, robiť veci, ktoré inde robiť nesmieš. Nastal čas vzbúriť sa a urobiť totálny chaos.
Zapamätaj si tieto tri pravidlá:
1. Nesnaž sa vytvoriť niečo krásne.
2. Príliš nepremýšľaj. (Neexistuje nič „nesprávne“.)
3. Pokračuj za každých okolností.

Moja recenzia:

Ak aspoň trochu sledujete nejakých booktuberov (alebo nejakých youtuberov), určite ste už počuli o "knihe" Wreck This Journal. Jednoducho zápisník v ktorom máte za úlohu, spraviť niekoľko šialených a nezmyslených úloh. Tento zápisník je od rovnakej autorky, no je v postate úplne rovnaký.

Keď som ho začal vypĺňať, bavilo ma to. Časom keď som to vypĺňal častejšie, tak už ma to postupne prestalo baviť. Ak hľadáte niečo, čo vám aspoň na chvíľu zabije nudu, neviem či tento zas budú dobrou voľbou. 

Myslím si, že niektorých to bude baviť a budú to vypĺňať s radosťou. Tentokrát som spravil to, že som zápisník dal vyskúšať svojmu bratovi, ktorému sa tento zapísník naozaj páčil. Brat bude mať 10, takže si myslím že pre túto vekovú kategóriu to je fajn.

Nehovorím, že tento zápisník je zlý nápad, ale nehovorím že je to niečo svetoborné. Prečo dávam tomuto zápisníku 2 hviezdičky z piatich.

Moje hodnotenie: 2/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu PreŠkoly.sk Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára