nedeľa 20. mája 2018

101 dní hojnosti - recenzia

Názov: 101 dní hojnosti
Autor/autorka: Michal Hrehuš
Počet strán: 224
Rok vydania: 2018
Výrobca: I Can Academy

Moja recenzia:
Mám pocit, že odkedy spolupracujem s I Can Academy, zisťujem že diáre a zápisníky, nemusia byť vždy v klasickej forme, kde v podstate máte len základné veci. 101 dní hojnosti je toho dôkazom.
101 dní hojnosti je skôr zápisník ako diár. Aj keď si tam síce zapisujete veci každý deň, nazval by som to skôr zápisníku. Účel tohto zápisníku je jasný: naučiť vás hojnosti. Nie vždy si vážime, to čo máme a radšej rozmýšľame nad vecami, ktoré by sme chceli mať a nie sme vďační za to čo už máme.

Ja osobne som zápisník používal 10 dní a musím povedať, že som bol príjemne prekvapený, ako jednoducho ale zároveň prehľadne spravený. O tom by som vám teraz chcel niečo povedať.

Ako to už pri I Can Academy býva, každý deň si v zápisníku nájdete nejaký pekný citát, v tomto prípade je téma citátov hojnosť. Každý deň sa delí na dve časti: "dennú" a "nočnú". To znamená, že jednu časť vypíšete napr. niekedy ráno a druhú až pred spaním. 

V "dennej" časti si vypisujete za čo chcete poďakovať a taktiež ktorá aktivita by vám mohla priniesť viacej hojnosti. V "nočnej" časti si zase vypíšete 3 nápady alebo príležitosti, ktoré ste počas dňa objavili a tiež máte miesto vypísať si myšlienky, ktoré chcete radšej poslať niekam.

Keď už začnete používať zápisník každodenne, zápisník vás po každom "medzníku" (ako napr. 10, 20 dní) pochváli a tiež vám dá priestor vypísať si veci, ktoré by ste chceli dosiahnuť za dlhší čas.

Ja osobne si myslím že tento zápisník, je skvelý, ak sa chcete naučiť hojnosti. Tento zápisník hodnotím 4 hviezdičkami z piatich.

Moje hodnotenie: 4/5  

Za poskytnutie diáru ďakujem Can Academy. Diár si môžte kúpiť na eshope I Can Academy alebo na Martinus.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára