streda 8. augusta 2018

Nepobozkaná - recenzia

Názov knihy: Nepobozkaná
Autor/autorka: Miroslava Varáčková
Počet strán: 240
Rok vydania: 2018
Vydavateľstvo: CooBoo
Anotácia: Dominika má sladkých šestnásť a na obzore žiaden frajer, žiadne rande a je posledná „nepobozkaná“ druháčka! No potom sa z čista jasna zjaví na obzore sexy štvrták Šarkan. Šarkan jej poblázni hlavu, no Domča si nie je istá, či práve tento chalan s krásnymi očami a nevyspytateľnou povahou jej má strhnúť nálepku „nepobozkanej“. Ale Dominika chce naozaj zažiť tie neopakovateľné prvé rande, prvé bozky a kolotoč nezabudnuteľných zážitkov. Podarí sa jej to so Šarkanom?

Moja recenzia:
Vždy keď sa dozviem, že vyjde nová kniha od tejto autorky, stále som rovnako nadšený a netrpezlivo čakám na to, kedy si ju môžem prečítať.


Miroslava Varáčková je jedna z mála, ktorej knihy si ozaj užívam. Moja najobľúbenejšia bola asi Grafitové dievča (skvelá kniha, nemáte začo, haha). Táto kniha existuje už dlhšie, no všimol som si ju až teraz, keď bola znovu vydaná.

Táto kniha nebola zlá, len nebola pre mňa. Ja úplne takéto čisto zamilované príbehy naozaj nemusím. A to nebola chyba tejto knihy. Nebola ani zle napísaná, príbeh bol celkom dobre vystavaný, no mňa to nezobralo.

Ak sa vám táto kniha zapáčila podľa anotácie a máte radi podobné knihy, určite do toho choďte. No ak ste ako ja a príbehy o dievčatách, ktoré riešia situácie typu ľúbi ma, neľúbi ma, moc nemusíte, tak skúste niečo iné od tejto autorky.

Knihe dávam tri hviezdičky z piatich.

Moje hodnotenie: 3/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem pani autorke Miroslave Varáčkovej. Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára