nedeľa 4. novembra 2018

Motivačný diár 2019 - recenzia

Názov: Motivačný diár 2019
Autor/autorka: Michal Hrehuš a Patrícia Bartlová

Počet strán: 272
Rok vydania: 2018
Výrobca: I Can Academy

Moja recenzia: Diár je super vec na organizovanie času, či už ste študent alebo pracujúci človek. Moje požiadavky pri diároch ju celkom dosť jednoduché: pekný. malý a prehľadný

Zase sa musím vyjadriť ku tomu, ako I Can Academy myslí, pri tvorbe svojich vecí. Tento diár nie je ani veľký ani malý, je strednej veľkosti, čo je veľmi praktické.


Tento diár je motivačný, ako už sám názov napovedá. To znamená, že taktiež tu nájdete miesta, kde si môžte zapisovať nielen udalosti, ale aj vaše myšlienky a sny.
Ako tu už u diárov od I Can Academy býva, nájdete tu aj rôzne tipy a triky, tentokrát na zlepšenie svojho pracovného výkonu, svojej mysle či dokonca svojho života.

Diár od I Can Academy už mám asi po 3-krát. Pri tomto vydaní na rok 2019 je novinkou gumička, ktorou si môžte diár "zaistiť". Za mňa je toto veľké plus.

Na konci každého mesiaca nájdete takzvané Zhodnotenie mesiaca. Tu si môžte zapísať čo sa vám za tento mesiac podarilo alebo naopak nepodarilo, čo chcete zlepšiť alebo čo by ste chceli urobiť.
Začiatok každého týždňa vám tiež doplní citát a sem tam nájdete aj citát s pekným obrázkom, ktorý je na celú stranu.

Jedna vec, ktorá je podľa mňa úplne super je dizajn. Jednoduchý, prehľadný a pekný. Pre niekoho je toto možno blbosť, no mne osobne, sa všetko lepšie používa, ak to má pekný dizajn. Diár ma tiež super záložku, takže nemusíte hľadať, kde ste skončili.

Ak ste typ človeka, ktorý si istým spôsobom potrebuje organizovať čas alebo jednoducho hľadáte kvalitný diár, myslím si že tento bude určite skvelá voľba.


Za poskytnutie diáru ďakujem Can Academy. Diár si môžte kúpiť na eshope I Can Academy alebo na Marti nus.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára