nedeľa 3. marca 2019

Chcem naštartovať kreativitu - recenzia

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt chcem nastartovat kreativitu bux.skNázov knihy: Chcem naštartovať kreativitu
Autor/autorka: Harriet Griffeyová

Počet strán: 144
Rok vydania: 2018
Vydavateľstvo: Ikar
Anotácia: Kreativita je divoká myseľ a disciplinovaný zrak. Kreativita je podstatou vyjadrenia ľudského bytia prostredníctvom písania, umenia alebo hudby, ale aj samotného životného štýlu. Je pridanou hodnotou a na pracoviskách ju aktívne vyhľadávajú. Cenná je však aj sama osebe a v našom živote má nesmierne dôležité miesto. Podporovanie osobnej tvorivosti v umení, literatúre či športe súčasne podporuje duševné zdravie. Harriet Griffeyová v knihe Chcem naštartovať kreativitu prináša informácie a predstavy o kreatívnom procese. Vysvetľuje, čo znamená, čo vyžaduje a prečo ju potrebujeme. Skúma kreatívne typy, prínosy zvedavosti a inšpirovanie sa inými. Táto kniha plná praktických rád a nápadov vám pomôže prekonať známy a obávaný tvorivý blok a naštartovať vlastnú kreativitu.

Moja recenzia:

Začal by som tým že všetky knihy z tejto pomyselnej série (Chcem nájsť šťastie, Chcem mať systém) sú písané veľmi jednoducho. Keď knihu čítate, nemusíte sa nejak extra sústrediť, na to čo čítate a pochopíte ideu textu, ktorý čítate. Proste nemusíte byť jaderný fyzik, aby vám kniha niečo dala.

Taktiež by som chcel vyzdvihnúť veľmi peknú a prehľadnú vizuálnu stránku knihy, ktorá určite dopomáha dobrému pocitu z čítania. V knihe sa nachádzajú aj citáty, ktoré sú vždy prispôsobené téme o ktorej sa práve rozpráva. 

Ak by som mal určiť cieľovú skupinu tejto knihy, tak by som povedal že táto kniha je hlavne pre ľudí, ktorí vedia byť kreatívni, no z nejakého dôvodu ich nejako nevie kopnúť múza. 

Ako už som spomínal, táto kniha nie je náročná na čítanie. Aj keď pojednáva o náročnej téme, je písaná s neskutočnou ľahkosťou a tak, aby ju naozaj každý pochopil. Dokonca by som povedal, že kniha je relaxačným čítaním.

Spomínam to v každej recenzii na tieto knihy a musím to spomenúť aj teraz. To že si túto knihu kúpite a prečítate z vás nespraví najkreatívnejšieho človeka na svete. No ak si knihu prečítate a naozaj sa budete riadiť radami z tejto knihy, som si istý, že tá vaša kreativita sa vám časom vráti.

Ja tejto knihe dávam 4 hviezdičky z piatich a vrelo ju odporúčam všetkým, ktorých táto kniha zaujala a myslia si, že by im mohla pomôcť.

Moje hodnotenie: 4/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu PreŠkoly.sk. Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára