nedeľa 3. marca 2019

Chcem nájsť štastie - recenzia

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt chcem nájsÅ¥ Å¡tastie bux.skNázov knihy: Chcem nájsť štastie
Autor/autorka: Harriet Griffeyová

Počet strán: 144
Rok vydania: 2018
Vydavateľstvo: Ikar
Anotácia: Šťastní ľudia sú zdravší, produktívnejší a zábavnejší. Všetci chceme byť šťastní. Šťastní ľudia vidia veci pozitívne a problémy riešia s humorom. Preto je ich život jednoduchší. Snažiť sa byť šťastný je však priveľmi všeobecná ambícia. Alebo nie? V knihe Chcem nájsť šťastie vám Harriet Griffeyová ukáže, čo treba na to, aby ste prežili šťastný a radostný život. Zbavenie sa negatívnych myšlienok, zvládanie stresu, cvičenie, zdravé jedlo a kompromis medzi osobným a pracovným životom – to všetko dokáže divy. Váš pokojný život je vo vašich rukách a netreba za ním chodiť ďaleko. Kniha Chcem nájsť šťastie je plná praktických informácií, nápadov a inšpirácií a navedie vás, čo urobiť a aké kroky podniknúť, aby ste dosiahli svoje životné šťastie.
Moja recenzia:
Z nejakého zvláštneho dôvodu v poslednej dobe vyhľadávam knihy, ktoré vám majú pomôcť z tzv. osobným rozvojom. Nedávno som čítal iné knihy od tejto autorky a štýl akým tieto knihy píše sa mi veľmi zapáčil.

Začal by som tým že všetky knihy z tejto pomyselnej série (Chcem nájsť pokoj, Chcem kvalitný spánok...) sú písané veľmi jednoducho. Keď knihu čítate, nemusíte sa nejak extra sústrediť, na to čo čítate a pochopíte ideu textu, ktorý čítate. Proste nemusíte byť jaderný fyzik, aby vám kniha niečo dala.

Taktiež by som chcel vyzdvihnúť veľmi peknú a prehľadnú vizuálnu stránku knihy, ktorá určite dopomáha dobrému pocitu z čítania. V knihe sa nachádzajú aj citáty, ktoré sú vždy prispôsobené téme o ktorej sa práve rozpráva. 

Ak by som mal určiť cieľovú skupinu tejto knihy, tak by som povedal že táto kniha je hlavne pre ľudí, ktorý sa necítia dobre a necítia sa šťastní. Tiež chcem ale povedať, že ak vám ani táto kniha nepomôže, tak by ste naozaj mali vyhľadať odbornú pomoc, pretože to môže byť niečo horšie ako len cítiť sa smutný. 

Ako už som spomínal, táto kniha nie je náročná na čítanie. Aj keď pojednáva o náročnej téme, je písaná s neskutočnou ľahkosťou a tak, aby ju naozaj každý pochopil. Dokonca by som povedal, že kniha je relaxačným čítaním.

Spomínal som to už aj v minulých recenziách, a spomeniem to aj dnes. To že si túto knihu kúpite a prečítate z vás nespraví najšťastnejšieho človeka na svete. No ak si knihu prečítate a naozaj sa budete riadiť radami z tejto knihy, som si istý, že vám kniha prinesie veľké šťastie.

Ja tejto knihe dávam 4 hviezdičky z piatich a vrelo ju odporúčam všetkým, ktorých táto kniha zaujala a myslia si, že by im mohla pomôcť.

Moje hodnotenie: 4/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu PreŠkoly.sk. Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára