nedeľa 19. mája 2019

Chcem získať sebavedomie - recenzia

Názov knihy: Chcem získať sebavedomie
Autor/autorka: Harriet Griffeyová

Počet strán: 144
Rok vydania: 2018
Vydavateľstvo: Ikar
Anotácia: Sebavedomie pomáha v každej životnej situácii – na prijímacích pohovoroch do zamestnania, počas prezentácií, na večierkoch aj na rande. Niektorí z nás akoby sa narodili s pocitom spôsobilosti a sebaistoty. V knihe Chcem získať sebavedomie však autorka Harriet Griffeyová ukazuje, ako si tieto zručnosti môže osvojiť každý. Sebavedomie je zvnútornená viera v seba, postavená na úspešných minulých skúsenostiach. Zistite, v čom vynikáte, a vychádzajte z toho. Potlačte vnútornú kritiku. Malé krôčiky môžu viesť k veľkej zmene – k zvýšenému sebavedomiu. Táto kniha prináša praktické rady, inšpiráciu a nástroje, ktoré vám pomôžu budovať si sebavedomie od základov.

Moja recenzia:
Začal by som tým že všetky knihy z tejto pomyselnej série (Chcem nájsť šťastie, Chcem mať systém...) sú písané veľmi jednoducho. Keď knihu čítate, nemusíte sa nejak extra sústrediť, na to čo čítate a pochopíte ideu textu, ktorý čítate. Proste nemusíte mať vysokú školu, aby vám kniha niečo dala.

Taktiež by som chcel vyzdvihnúť veľmi peknú a prehľadnú vizuálnu stránku knihy, ktorá určite dopomáha dobrému pocitu z čítania. V knihe sa nachádzajú aj citáty, ktoré sú vždy prispôsobené téme o ktorej sa práve rozpráva. 

Ak by som mal určiť cieľovú skupinu tejto knihy, tak by som povedal že táto kniha je hlavne pre 
veľmi hanblivých ľudí alebo pre ľudí, ktorí sa necítia dostatočne sebavedomí.

Ako už som spomínal, táto kniha nie je náročná na čítanie. Aj keď pojednáva o nie úplne najľahšej téme, je písaná s neskutočnou ľahkosťou a tak, aby ju naozaj každý pochopil. Dokonca by som povedal, že kniha je relaxačným čítaním. 

Spomínam to v každej recenzii na tieto knihy a musím to spomenúť aj teraz. To, že si túto knihu kúpite a prečítate z vás nespraví najviac sebavedomého človeka na svete. No, ak si knihu prečítate a naozaj sa budete riadiť radami z tejto knihy, som si istý, že sa budete cítiť o trošku sebavedomejšie.

Ja tejto knihe dávam 4 hviezdičky z piatich a vrelo ju odporúčam všetkým, ktorých táto kniha zaujala a myslia si, že by im mohla pomôcť.

Moje hodnotenie: 4/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu PreŠkoly.sk. Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára