pondelok 29. júla 2019

Experiment - recenzia

Názov knihy: Experiment
Autor/autorka: Veronica Roth

Počet strán: 352
Rok vydania: 2014
Vydavateľstvo: Slovart
Anotácia: Tris je opäť spolu s príťažlivým i neznesiteľným Tobiasom. Ale akú obeť bude musieť za to priniesť? Svet piatich frakcií je rozpadnutý a mesto po krvavých bojoch v ruinách. Kto bude novým vodcom tohto chaosu? Dostanú sa k moci tí najviac opovrhovaní a nechcení, bezprizorní. Vzduchom sa nesie chuť po pomste. Jedine pomoc z vonku ich môže zachrániť. Tris a Tobias sa preto rozhodnú podstúpiť veľké nebezpečenstvo a nájsť pravdu za plotom mesta. Zistia pravdu o svojej existencii? Sú len súčasťou experimentu? Je to len ďalšia simulácia reality?
Moja recenzia:
Po veľmi dlhej pauze od tejto série som sa rozhodol zavrieť jednu kapitolu svojho života a konečne dočítať poslednú knihu z trilógie Divergencia. Čakal som od toho pomerne veľa, keďže sa som k tejto sérii vracal asi po dvoch rokoch. Nesklamalo to.

Povedal by som, že táto kniha je z trilógia asi najnapínavejšia. Ani nie bojovými scénami, strieľaním alebo zabíjaním, ale skôr atmosférou. Počas čítania sa cítite akoby stiesnení a väznení, taktiež ako hrdinovia.

Staré dobré postavy sa nezmenili, nové príbeh zase trošku okorenili a pochopiteľne aj skomplikovali. 
Musím taktiež povedať, že a zápletka a rozuzlenie tejto knihy bolo tiež naozaj zaujímavé.

Táto kniha a celkovo trilógia je taktiež známa pre svoj koniec, ktorý je pre niekoho možno prekvapivý a pre niekoho očakávateľný. O konci som bohužiaľ vedel, už pred prečítaním knihy, keďže ľudia na facebooku, niekedy zabudnú na to, že nie všetci čítali to, čo aj oni.

Mne sa však kniha veľmi páčila. Mala všetko, čo som od nej chcel.

Preto knihu hodnotím štyroma hviezdičkami z piatich.

Moje hodnotenie: 4/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu PreŠkoly.sk. Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára