nedeľa 16. februára 2020

Čo ak sme to my - recenzia

Názov knihy: Čo ak sme to my
Autor/autorka:
 Adam Silvera, Becky Albertalli
Počet strán: 384
Rok vydania: 2019
Vydavateľstvo: Slovart
Anotácia: Arthur trávi prázdniny v New Yorku a práve Broadway ho naučil, že vesmír vás môže prekvapiť nezabudnuteľnou romancou vtedy, keď to najmenej čakáte. Ben je presvedčený o tom, že vesmír sa nemá čo starať do jeho života. Ak by mu totiž kryl chrbát, určite by teraz nesmeroval na poštu, aby odoslal balík s vecami po bývalom priateľovi. Môžeme len hádať, čo si nevyspytateľný vesmír na nich oboch prichystal, keď sa rozhodol skrížiť im cesty práve na pošte. Čo ak nič? A ich životy sa uberú rôznymi smermi. Čo ak všetko? A ich príbeh čaká šťastný koniec. Čo ak?

Moja recenzia:
Ako som už veľa krát hovoril, knihy s LGBT tématikou veľmi nevyhľadávam. Ani vlastne neviem prečo. Jednoducho ma nikdy to nikdy nenapadne. No musím povedať, že keď sa už nejaká ku mne dostane, väčšinou stojí naozaj za to. O tejto knihe to tak úplne povedať nemôžem.

Ja úplne takéto knižné romantické komédie nemusím. Ešte filmové spracovanie si ako tak pozriem, ak sú tam nejakí moji obľúbení herci a herečky, no takéto knihy ma vyslovene nebavia.

Na deji a postavách mi v podstate nič neprekážalo, len mi to chvíľami prišlo príliš nudné a niektoré časti boli trošku klišé.

Táto kniha je typická romantická komédia, jediné čo je na nej možno iné ako na ostatných, je že je s LGBT tématikou. Inak je to iba priemerná romantická komédia, aspoň pre mňa. Viem si predstaviť, že niektorí by sa v tejto knihe našli a boli z nej nadšení, no ja nie.

Knihu hodnotím ako priemerný romantický LGBT príbeh.

Preto jej dávam 2 a pol hviezdičiek z piatich.

Moje hodnotenie: 2,5/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu Slovart. Knihu si môžte objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára